onsdag 19 december 2007

Årets julklapp till mig själv

"Plötsligt händer det" som dom säger i reklamen. Och idag gjorde det faktiskt det. Där satt man på jobbet. En till synes vanlig onsdag. Jag hade precis satt mig på adm och satt igång mp3-spelaren i mobilen. Plötsligt stoppar musiken och frågan "Vad i h-e är det för fel på mobiljä-ln nu?" dök upp i huvudet. Så började ringsignalen ljuda. Aha det ringer, det var inte ett nr jag kände igen så jag tar luren till örat och svarar. I andra änden berättar en röst att julklappen jag beställde till mig själv för över en månad sen äntligen har kommit. Senaste beskedet var att den inte skulle dyka upp förrän nästa år så man hade gett upp hoppet om att få den under detta år. Efter jobbet drar man raka vägen till butiken för att hämta ut den efterlängtade klappen. Och nu ligger den äntligen i kameraväskan redo att blixtra när helst jag behöver det. Tack tomten!!!

2 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Det där med julklappar till sig själv är ingen tokig idé. Särskilt inte när det handlar om roliga fotoprylar.

Själv var jag såååå nära att igår beställa mig ett 18-200mm-objektiv i julklapp, men jag lyckades motstå. =)

Anonym sa...

Grattis grattis!

Jag hoppas du bloggar lite resultat av din lilla julklapp ;)

God Jul!