tisdag 8 juli 2008

Irriterande

Visst är det irriterande när saker bara försvinner? I lördags kväll skrev jag en post-it lapp och satte vid tangentbordet som bilden visar.


Mindre än 12 timmar senare är den spårlöst försvunnen. Jag vet vad som stod på den och det var inget viktigt. Men det som stör mig är att den bara kan försvinna. Den var ju fastklistrad vid bordet så som post-it lappar är. Jag har kollat runt omkring där den skulle kunna hamna om den ramlat ner från bordet men ingenting där. Nu har det blivit en fix idé att jag ska hitta lappj-veln. Utredningen kommer att fortsätta när jag har tid och energi...

3 kommentarer:

Johan a.k.a Kendo sa...

Jag skulle nog lägga mina energiresurser på att förhöra fyrfotingarna...

Martin sa...

Om ingen annan vill hjälpa dig får du vara good cop / bad cop i en och samma gång!

Anonym sa...

Jag förstår precis vad du menar, samma sak händer här... tror du att det finns någon koppling?!?!;-) Hoppas att du har det bra i sommarvärmen... eller nja... vädret... kanske är bättre..;-) Ha det gott! Kram på dig!