söndag 26 april 2009

Inte som planerat, men nöjd ändå

Jag hade förra helgens fotoshoot planerad. Jag skulle göra en repris av en tidigare bild men med bättre belysning/blixt. Det var med ett vinglas där jag droppar i färg som sprider sig i vattnet. Så jag ställde upp ett vinglas, hällde i vatten och riggade upp blixtarna och kameran. Good to go! Plötsligt när jag precis ska börja hoppar någon upp på bordet och börjar dricka ur glaset. Han tyckte nog att katter med stil dricker vatten ur vinglas och inte ur vattenskålar. Så det var bara att ta tillfället i akt och ta bilder för fulla muggar. Och jag måste nog säga att jag blev mer nöjd över dessa bilder än dem jag tänkte ta från början...











Denna gång får jag rikta mitt tack till en busig och lite olydig modell!

1 kommentar:

Martin sa...

Sista bilden var mycket fin! Martin är imponerad!