onsdag 16 juli 2008

Fotorunda med gänget

I måndags efter jobbet bar det iväg på fotorunda med Johan, Martin, Andreas och Nimblad. Det var min första runda med gänget och jag måste säga att det var en riktigt rolig kväll med många skratt! Som tur var blev det även en hel del bilder tagna. Här är ett urval:

















Det blev mycket svart/vitt...





En del sepia...











Men även lite färg...



Och sist men inte minst... Gruppbilden!!!

Det var en riktigt rolig kväll och jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi drar ut igen!

4 kommentarer:

Martin sa...

Du är varmt välkommen att hänga med alla gånger i framtiden, säger jag på allas vägnar. Var mycket roligt att du hängde med!

Gruppbilden var ju riktigt bra (för en gångs skull hehe). Det där kortet på trasiga tegelvägen och den på båten gillar jag! :)

Anonym sa...

Trevlig läsning....bra blogg! Dags att dra till jobbet....

Anonym sa...

Svartvitt är nice som fan!
Favoriten måste ändå bli närbilden på allt plotter-spån eller vad det nu är. Trevlig premiärtur för mig med!

. sa...

Satan vad snyggt! Keep it going man!