söndag 31 januari 2010

Naturkonst

Jag får nog säga att jag börjar bli lite trött på vintern och snön nu, en stark längtan efter våren har börjat gnaga på mitt sinne. Jag är ganska säker på att mina sambos delar denna åsikt då de knappt varit ute sedan snön kom. Väglaget är dåligt jag har spenderat en hel del tid med att skotta, bara för att upptäcka att det inte syns ett spår av det nästa gång jag går ut. Men, men, när väl våren kommer lär man väl uppskatta den desto mer!

Jag får dock erkänna att vintern även kan vara väldigt vacker. Igår när jag var ute och skottade såg jag lite av naturens konstverk. Så det blev att slänga snöskyffeln och hämta kameran (åh så tråkigt). Nedan finns lite bilder på moder naturs senaste konstverk:









Och till sist, dagens tips från coachen:
Om du ska gömma dig bakom gardinen, se till så att inga tassar eller svansar sticker ut.


BUSTED!

1 kommentar:

Martin sa...

Du måste lägga ut bilderna med högre upplösning! Framför allt macrobilderna här, där vill man ju se iskristallerna :)